Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od Umowy

Jeśli jesteś:

A) Konsumentem lub B) Osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Jak odstąpić od umowy:

Możesz odstąpić od umowy na jeden z poniższych sposobów:

Wzory oświadczeń do pobrania:

Możesz pobrać gotowe wzory oświadczeń o odstąpieniu od umowy:

Termin na odstąpienie:

Masz 14 dni na odstąpienie od umowy.

Warunki zwrotu towaru:

  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
  • Bieg 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia (inna niż przewoźnik) objęliście towar w posiadanie.
  • Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  • Zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres: ul. Stroma 8, 59-500 Złotoryja, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Zwrot płatności:

  • Dokonane przez Ciebie płatności zostaną zwrócone niezwłocznie, na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  • Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar, możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru.
  • Koszt przesyłki zwrotnej w całości pokrywa kupujący.

Dodatkowe informacje:

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

Ważne:

Nie odbieramy paczek z paczkomatów ani punktów odbioru.

 

Reklamacje

Dotyczy kupujących uprzywilejowanych:

Poniższe informacje odnoszą się do kupujących uprzywilejowanych. Jeśli nie spełniasz tego kryterium, prosimy o zapoznanie się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi reklamacji w naszym Regulaminie sklepu.

Jak złożyć reklamację:

Masz prawo złożyć reklamację, przesyłając nam:

  • Formularz reklamacyjny na adres e-mail: sklep@margaretobuwie.pl
  • Formularz reklamacyjny drogą pocztową na adres: ul. Stroma 8, 59-500 Złotoryja

Wzory formularzy do pobrania:

Możesz pobrać gotowe wzory formularzy reklamacyjnych:

Odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową:

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, który istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Twoje uprawnienia na podstawie ustawy o prawach konsumenta:

W przypadku braku zgodności towaru z umową, możesz żądać:

     a) Wymiany towaru
     b) Naprawy towaru

W niektórych przypadkach możesz również:

     a) Odstąpić od umowy
     b) Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

Szczegółowe informacje dotyczące tych uprawnień znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.